Undertunic Leif - Natural


  • Material: 100% Cotton

  • Genre: Historic

  • Sizes: S - XXXL

  • Reference: Bernuthsfeld Tunic

Availability: In stock

€34.90

* Required Fields

Call us now for more info about our products.

Return purchased items and get all your money back.

Product Description

Details

Undertunic Leif by Burgschneider

Cotton

Reviews

Customer Reviews (4)

Zu empfehlen !!!Review by Bronn
Rating
Schöne Tunika welche leicht und angenehm zu tragen ist.
Nach dem ersten Waschen entsteht eine klasse rustikale Optik.
Für diesen Preis nur zu empfehlen. (Posted on 24/06/2015)
superReview by mardick
Rating
Sieht einfach nur gut aus und ist sehr bequem (Posted on 28/04/2015)
einfach tolle sachen unt gute verarbeitungReview by Andreas
Rating
hab jetzt das 4 Kleidungsstück von burgschneider und mir gerade noch 2 Sachen bestellt toller laden Preise völlig OK Qualität absolut spitze (Posted on 27/02/2015)
Folgebestellung - weil's gut istReview by Raphael
Rating
Nach der Bestellung "Beinlinge mit Bruche" bin ich von burgschneider in Qualität, Preis und Leistung überzeugt. Habe jetzt auch die Untertunika bestellt und propt erhalten.
Sehr schönes Teil - nicht zu dick oder dünn. Verarbeitung sehr gut. Passt wie beschrieben.
Kann ich sehr gut weiter empfehlen. Brauche jetzt natürliche auch ein Tunika darüber und werde diese sofort ordern. Weiter so ! (Posted on 04/02/2015)

Write Your Own Review

You're reviewing: Undertunic Leif - Natural

How do you rate this product? *

  1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Rating

Product Tags

Product Tags

Use spaces to separate tags. Use single quotes (') for phrases.

Colours

All colors on Products by Burgschneider were dyed by hand.

Please note that this can lead to varying colors between delivered products and photographies on our website.

Fabrics

The fabrics and material used in Burgschneider products contain:

 

Cotton: 100% Cotton
Wool: 74% Wool, 15% Polyester, 7% Polyamids and 4% misc. Natural Fibres
Lightwool/Flannel: 60% Wool, 37% Polyester, 3% Nylon
Herringbone pattern:   60% Wool, 37% Polyester and 3% Nylon
Linen: 100% Linen
Mixed Linen Fabric: 50% Linen, 50% Cotton
We deliver the Burgschneider Gift Cards as PDF-files via Email.